מדוע לבחור "קוביות"?

כבר בביקור בראשון במרפאות "קוביות – מומחים לעיצוב חיוכים" תוכל להתרשם מהרגע הראשון מן הרצינות והמקצועיות של ד"ר עמנואלה קראוס ושל ד"ר אמיר קראוס, אשר שמו להם למטרה להיות קשובים לסיבות שהביאו אותך, המטופל, לגלות עניין בטיפול אורתודונטי או בכירורגיה של הפה והלסתות ולבצע לך בדיקה ראשונית יסודית ומקיפה.

במידה ויישור שיניים ולסתות מדבר אליך, ד"ר עמנואלה קראוס תציע לך מספר אפשרויות טיפול העשויות להתאים ספציפית למקרה שלך על פי ממצאי הבדיקה הראשונית ומידע נוסף שיתקבל מבחינה של צילומי פנים, צילומי רנטגן ותבניות גבס של קשתות השיניים. כן תקבל הסבר מקיף ומפורט על כל שיטת טיפול העשויה להתאים לך – מהלך הטיפול, משכו, עלותו והיתרונות והחסרונות הכרוכים בו.
הסבר מלא ומקיף זה יקל עליך בקבלת ההחלטה ביחס לגישת הטיפול המתאימה ביותר עבורך. אנו נשמח לסייע לך בבחירת אפשרות הטיפול המתאימה ביותר עבורך.

היחס אותו מקבל כל מטופל ומטופל במרפאות "קוביות – מומחים לעיצוב חיוכים"  הינו יחס אישי,לבבי וחם. כל מטופל מרגיש מן הרגע הראשון שהוא מפקיד את הטיפול בו בידיים אמונות ומקצועיות – דבר המקל מאוד על הטיפול העלול לעיתים להיות ממושך ותמיד דורש שיתוף פעולה מלא ורציף בין המטופל לבין הרופא/ה המטפל/ת.

אנא התקשרו אלי בכל שאלה, או כדי לשמוע יותר על יתרונות הטיפול האורתודונטי במרפאות "קוביות – מומחים לעיצוב חיוכים".

אשמח לענות על כל שאלה או לקבוע פגישת יעוץ בטלפון 053-5557971

השאירו פרטים לתיאום פגישה במרפאה: